aussietris.reismee.nl

Tussenstop Bangkok

Jeej, mijn eerste reisverhaaltje. Ik ben al langer dan 12 uur onderweg en ben inmiddels best moe. Na een vlucht van 10.,5 uur zijn we geland in Bangkok om daar ruim 3 uur te wachten voor we doorgaan naar taipee. Voor mijn gevoel is het 2uur 's nachts, maar hier buiten is de zon al op (6:45 lokale tijd). Grappig om in te loggen op facebook en met robbert te chatten die net van uitgaan thuiskomt.

Hopelijk gaat over een uur de gate open en kan ik snel in t vliegtuig gaan zitten om te slapen. Ik heb als avondeten zojuist een vliegtuigontbijt op, wat minder erg is dan het klinkt. In ieder geval wens ik jullie allemaal een goeie nachtrust, en morgen of overmorgen hoop ik weer een verhaaltje te plaatsen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!