aussietris.reismee.nl

Australia

Dear Australia, today, I too am going to leave you. But first I'd like to thank you for everything. For the wonderful friends you've introduced me to, the beautiful places you've shown me and the freedom and happines you've brought into my life. Not only did you give me the opportunity to let me explore you, you have also made me explore myself. You gave me a reason to appreciate every single moment in life. However, that what has brought us together, inevitably pulls us apart as well. My urge to go on finds itself stronger than my desire to stay. Back home, family, friends and a new life await me. Yet remember, Australia, you'll always have a special place in my heart. So I won't say farewell. I say: see you later, take care..

Reacties

Reacties

Marianne

Ha lieve Tris,
Je zit al de hele dag in mijn hoofd, in minder dan 24 uur ben je weer hier...
Niet te geloven dat de tien maanden alweer voorbij zijn!
Hoewel de eerste maanden voorbij leken te kruipen lijken de afgelopen maanden te zijn omgevlogen.
Wat was het fijn dat je zo goed contact met ons hebt gehouden. De vele telefoontjes, berichten op face-book, af en toe een verhaal op je weblog en de laatste periode ook skype, hebben er voor gezorgd dat we je goed hebben kunnen volgen.
Wat heerlijk dat het zo'n prachtig en onvergetelijk jaar geworden is!
En wat zien we uit naar je thuiskomst!
Alhoewel we ons goed realiseren dat het maar voor "eventjes" is...
Binnenkort ga je naar Groningen, op kamers, starten met een studie en vast en zeker nog vaak reizen om allerlei andere plekken op onze aardbol te verkennen.
Lieve Tris, op een goed laatste stukje van je reis en tot heel binnenkort...
Veel liefs en straks een knuffel, M

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!