aussietris.reismee.nl

Taipee

Pff eindelijk in taipee, nog maar 2 uur gedommeld en nog niet echt geslapen. Als het goed is is het nu ochtend in nederland. Hier nu de hele dag uitzitten op het vliegveld. Maar het is wel gaaf om al zo ver van huis te zijn. Het vliegveld van taipee is niet slecht maar veel bijzonders is het ook niet. Welgeteld 1 eettentje maar wel internetverbinding! Ik denk dat ik zo maar een filmpje ga kijken op m'n iPad en dan wel weer verder zie!

Edgar

Hoi Tris,

We moeten nog even wennen aan het gebruik van de nieuwe media, wij zaten te wachten op een telefoontje maar veel later drong het pas tot me door dat we je reisinfo hier kunnen bekijken. Goed te horen dat alles goed gaat en de vermoeidheid hoort er nu eenmaal bij. Hopelijk kun je opweg naar Brisbane slapen, kom je alsvast een beetje in het ritme

Mike, Thomas en Lars

Hoi Tristan,

Goed om te horen dat alles goed gaat daar in het verre oosten! Ik heb net met Eline aan de telefoon gezeten en ze mist je nu al, ik denk wij allemaal wel maar geniet van alles wat je mee maakt. We lezen hier alle berichten wel, groetjes van ons drieen

Marianne

Ha Tris, bij deze probeer ik ook eens deze wijze van reageren. Je bent inmiddels aan het op een na laatste stukje bezig. Na de rit naar de residentie kun je even bijkomen. Hopelijk heb je op weg naar Brisbane nog even kunnen slapen... Denken aan je, sterkte en tot snel horens, lfs mpe

Bas Karis

Sjakie, raar idee dat je aan de andere kant van de wereld bent op dit moment ;). Hoop dat het je wel een een beetje bevalt. Leuk dat je de weblog ook up-to-date aan het houden bent!

Succes, sterkte maar heb vooral veel plezier!