aussietris.reismee.nl

Biron bay

Heey allemaal, Ik heb al een tijdje niets geupload, dus ik hoop dat jullie me niet vergeten zijn:). Het is alweer een week geleden dat ik aankwam, meer dan een week zelfs. De eerste week school is prima verlopen, en ik heb al een of twee clubs ontdekt. Het weekend was super relax. Zaterdag heb ik met mensen van navitas gepicknikt in een park. Het was warm weer en met lekkere dingetjes hebben we samen genoten van de vrijheid en exotische geluiden. Zaterdagavond was erg speciaal, want toen ben ik met mensen van mn residentie naar de halve finale van het nationale rugby kampioenschap gegaan. Een stadion waar 52.000 mensen in kunnen! Ik weet niet uit mn hoofd hoeveel mensen er in de kuip of de arena kunnen(robbert, steven, vertel, jullie weten dat vast wel) maar dit stadion was aardig imposant! De wedstrijd zelf was ook nog eens erg spannend, want hoewel de brisbane Bronco's bijna de hele wedstrijd voorstonden, kwam de stand 1 min voor het eind gelijk door een try van de tegenpartij. In de extra tijd scoorden de bronco's toch nog het winnende punt, wat leidde tot een epische climax in brisbane. 's Avonds niet uitgegaan want zondag ochtend moest ik 6am opstaan om op tijd te komen voor de bus naar biron bay. Het is ongeveer 2 uur rijden tot het meest oostelijke puntje van australie, maar het was absoluut de moeite waard. Een giftige slang die ons pad kruiste en gigantische walvissen die bovenwater komen en met hun staartvinnen liters water omhoogspatten zijn hier niet alledaags, maar ook niet ongewoon. Na de vuurtoren in biron hebben we (ik en wat vrienden van navitas) wat eten gekocht en zijn we naar het strand gegaan. Het was topweer (ben gelukkig niet verbrand) en etienne en ik hebben zelfs nog een film gemaakt met twee taiwanese dames. Al met al is het dus een topweekend geweest. Nu moet ik weer naar mn les, hebben zo weer een oefentoets. Ik vind het leuk om alle reacties van jullie te lezen en kijk nu al weer uit naar de volgende! Hartelijke groetjes:D

Reacties

Reacties

Peter Geervliet

Hallo Tristan,

Goede berichten, zo te lezen acclimatiseer je snel !Braziliaanse, Zwitserse vriendinnen ? Waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig.
Ik blijf je belevenissen zeker volgen.
Take care,
Peter

Marianne

Ha Tris,
nog een beetje geslapen? Liepen de lessen vandaag een beetje?
Fijn met heerlijke weekenden. Leuk om naar uit te zien en vervolgens aan terug te denken.
Sterkte en vooral veel plezier gewenst de komende dagen,
Liefs, M

Mike van Heel

Ha die Tristan,

Wat leuk om je verhalen allemaal te lezen, zo te zien heb je het heerlijk naar je zin allemaal. Ik ben benieuwd om je eerste foto's te zien. In de kuip of arena kunnen ongeveer 50.000 tot 55.000 mensen zitten, dus dat komt overeen met wat jij hebt mee gemaakt. Ik kijk uit naar je volgende upload, veel plezier toegewenst van ons drieen, Mike, Thomas en Lars

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!