aussietris.reismee.nl

Lone Pine

Heey luitjes:D

Bedankt voor alle reacties de afgelopen tijd:). Leuk dat jullie iedere week eventjes meekijken met mijn belevenissen. Dit weekend ben ik naar Lone Pine Koala Sanctuary geweest.Was echt super gaaf! De foto's kunnen jullie natuurlijk bekijken, dan krijg je het beste beeld van alle dieren daar. Het is een erg bijzonder gevoel om tussen de kangoeroes te lopen en een koala te knuffelen. Ik ben super blij dat we erheen zijn gegaan:D.

Zaterdag hadden we een relax dagje in Brisbane zelf. We hebben lekker aan het kunststrand gelegen en genotenvan de zon en het water.Hoogtepunt was het redden van een Koreaans meisje dat niet kon zwemmen. Echt weird dat sommige mensen gewoon echt verdrinken in het diepe. In ieder geval, Sky, zo heette ze was in het diepe getrokken door Etienne en kwam nauwelijks boven water zodat ik even de bink uit moest hangen (hehe, klinkt mooier dan het is hoor;)) maar ze wasdankbaar dat ik dr had gered.

Zaterdagavond zijn we lekker uitgegaan oa met Sky weer en mensen van Navitas en de residentie. Al met alalweer een topweekendje geweest en volgend weekendbelooft weer gaaf te worden. We gaan dan naar Noosa, en hopelijk kunnen we daar gaan kayakken:D.

Iedereen tot volgende week!

Reacties

Reacties

Loes

Klinkt super leuk allemaal! Geniet ervan:) Liefs Loes

Edgar

Hoi Held, Ik wist niet dat je iemand uit de diepte had gered. Had je deze actie ook gefilmd, zoals het weekend daarvoor op het strand?

Edgar

Erg leuke foto's Tris, grappige dieren en prachtig strand.

Steven

Tristan, mooie verhalen kerel. Ik lees ze wekelijks en krijg zelfs een update via de mail. Ik wist dat je een echte gentleman was, maar dit is al helemaal een topactie. Heel veel plezier daar en ik blijf je volgen.

Steven

Marianne

Ha Tris, prachtige foto's!
Het strand en de zee doen me denken aan Zuid-Afrika.
En schattige beertjes die koala's.
Blijf genieten, liefs, M

Annebelle

Heey trissie!

Hoe erg ik weblogs ook haat, toch stuur ik even een berichtje omdat ik weet dat je dat leuk vind! :P (als je wil zal ik een keer uitgebreider uitleggen waarom ik een hekel heb aan weblogs). Maar klinkt super leuk allemaal, die ene foto met die koala is echt super lief! net een soort baby :P
En natuurlijk fijn dat je het naar je zin hebt met al je nieuwe buddies daar!
Blijf genieten van alle nieuwe belevingen, want zo'n ervaring heb je nooit meer in je leven! ;)
Xxx

Mike

Ha die Tistan,

Wat een super foto's, inderdaad doet me het wel denken aan het strand in Zuid-Afrika. Vreemd dat sommige mensen gaan zwemmen als ze niet kunnen zwemmen, maar dan is er altijd nog een Tristan!!!
Het weer hier in Nederland is helemaal omgeslagen, van boven de 25 graden naar regen en koud weer, daar heb jij blijkbaar geen last van. Ik blijf je volgen op deze manier, het is leuk om zo contact te houden, geniet ervan jongen en ik kijk uit naar je volgende post.
Groeten van Mike, Thomas en Lars

Bas

Ey baywatch-casanova ;) Ziet er allemaal vet uit! Aan dat laatste smsje van je is op te merken dat je het erg naar je zin hebt. Hou me op de hoogte!
Ltr man!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!