aussietris.reismee.nl

Aussie

Heeey luitjes, Al een tijdje niet meer geupload, dus tijd voor een nieuw verhaal. Ik zit nu in een hostel in byron bay en blijf hier 5 nachtjes. Het regent en is ondertussen wel warm, dus binnen blijven is helaas de beste optie. De afgelopen weekjes heb ik niet veel meer uitgespookt dan daarvoor eigenlijk. Cambridge examen gedaan, 's weekends naar t strand en uitgaan wanneer ik zin had. Ik ben naar coolangatta geweest twee keer, en beenleigh. Ook hadden we nog een keertje gelasergamed en bios hebben we een paar keer gepakt. Maar wat voor ons ligt is nog leuker zelfs. Ik heb een fantastische tijd in brisbane afgesloten en met tegenzin afscheid genomen van ee heleboel vrienden. Veel van hen ga ik nog ontmoeten maar het geeft toch meestal een brok in je keel. Het is bijzonder hoe goed je mensen kunt leren kennen binnen drie maanden en er zo een goede band mee kunt krijgen. Afijn, nu byron bay waar nina en ik hopen dat het weer snel beter wordt. Het blijft een leuk stadje met een groot gehalte jongeren. Dat levert veel gezellige barretjes op, goedkope eettentjes en in dit geval ook een fijne en schone hostel. De komende week spenderen we hopelijk veel tijd op het strand. Volgende week zetten we koers naar noosa waar we mn verjaardag ook zullen vieren en daarna kerst op fraser island. Gaat hartstikke top worden. Ik zal jullie proberen wat frequenter op de hoogte te houden dan afgelopen maand. Groetjes aan iedereen en prettige feestdagen gewenst alvasst!,,!,

Reacties

Reacties

Eline

Hey, tris!!
Leuk om weer wat van je te horen! Gek dat de tijd zo snel voorbij gaat! 3maanden alweer! Gelukkig kom je je nieuwe vrienden nog een keer tegen! Fijn dat je een schone hostel hebt! En hopelijk kun je binnen ook nog wat doen? Chill dat nog wat vaker gaat schrijven! Maar bellen is ook oke!:P
Hier moet je ook steeds vaker binnen zitten... Nee het is niet te vochtig.. Helaas is het vooral koud, en valt er meer regen! Als het dan koud moet zijn geeft ons dan sneeuw!!
Ik wens je echt onwijs veel plezier, en ik hoop ook dat het beter weer wordt! P.S. eerste verjaardag met de langste dag ipv de langste nacht!!! Helaas wordt een cadeau geven moeilijker, maar ik probeer wat te verzinnen!
Xxx Pientje

Mike van Heel

hallo daar!

Wat leuk om weer wat te kunnen lezen over hoe het met je gaat! Het was echt een tijdje te stil. Fijn om te horen dat het nog steeds goed gaat daar in het verre Australie. Zoals ik begrepen heb ben je bijna klaar met de studie en kan je aan de lange vakantie beginnen, lekker hoor!
En dan is het nu afwachten tot je eerste verjaardag in het buitenland, maar je hebt inmiddels wel genoeg vrienden gekregen om het toch gezellig te maken of niet? Je krijgt ook de allergrootste knuffels en groeten van Thomas en Lars, die missen je echt wel. Ik denk veel aan je en hartelijke dank voor de leuke kaart die ik deze week heb binnen gekregen met de post. Het ga je goed en tot de volgende upload maar weer.

Mike, thomas en Lars

Marianne

Ha Tris,
Fijn te horen dat Nina en jij goed aangekomen zijn in Byron Bay. Hoop dat je niet al te ziek bent en snel opknapt? En wat het weer betreft idem dito! Toch stukken beter dan bij ons hoor, want hier is het koud en guur geworden.
Gek gevoel dat jij over het strand loopt terwijl wij de kerstboom aan het optuigen zijn. Ben benieuwd hoe je "Jingle Bells" ervaart bij zo'n 30 graden!
We denken aan je en leven mee. Heel veel plezier gewenst! M.

Myriam Supicic

Hi Tristan, leuk om wat van je te horen. Ik was vandaag met Rade bij je ouders en je lieve zusje, zij waren druk bezig met het optuigen van de kerstboom. Laura was weer eens met Hubertijntje de hort op. Donderdag is Rade jarig, hij wordt 4 jaar. Hij vindt zich zelf al een hele kerel. Hij gaat na de kerstvakantie naar school, naar juf Eugenie, waar jij ook nog kort les van hebt gehad. Spannend!
Waarschijnlijk vieren we tweede kerstdag met elkaar (de Geervliet familie). Of Oma komt, is nog niet helemaal duidelijk.....Raar dat jij er niet bij bent.
Raar ook, dat jij kerst viert met tropische temperaturen.... Eerst maar je verjaardag (ook een aparte gewaarwording, denk ik zo, in de hitte)! Geniet maar lekker, want hier is het koud en regen en zo. Je kent het wel.

Heel veel liefs van ons uit Bussum

Edgar

Hoi Tris, in welk hostel zitten jullie? Ik wil het eens opzoeken op internet, net als de omgeving, dan heb ik een idee hoe het er daar uitziet. De weersverwachting is in ieder geval goed, hoewel het nogal bewolkt wordt, maar dan verbrand je in ieder geval niet te snel.
Fijn te horen dat je al wat opgeknapt bent, geniet van de vrijheid nu je je examen hebt afgesloten!

A. van Heel-Stavast

Zoals je vader, moeder, tante en oom al geschreven hebben: Leuk om je verhalen weer te lezen.
Heb je je studie goed af kunnen sluiten? Met nette cijfers? En nu maar genieten en je verjaardag vieren!
Dat schiet al op, de 21 ste niet waar? Je beleeft een tijd om nooit te vergeten! Hartelijke groet, Oma Addy

Robbert Sweijen

Hee man!

Lachen om eindelijk weer is wat van je te horen. Nog steeds naar je zin zo te lezen en gelukkig gaat dat volgens mij de komende tijd niet veranderen. In roffa loopt alles nog steeds op rolletjes en ik kan niet wachten om je een keertje het echte studentenleven te laten proeven hier:p Maar veel plezier nog de komende tijd en spreek je!

X Robbie Swagga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!