aussietris.reismee.nl

Feestdagen

Heey trouwe volgertjes:)

bijna nieuwjaar alweer, en nog altijd goed weer. Noosa heb ik inmiddels afgesloten. Wat heb ik het daar leuk gehad. Veel vrienden gemaakt waaronder een aantal locals, met wie we grondig zijn uitgegaan en waarmee ik een leuke verjaardag heb gevierd. De hele dag gesurft, 's avonds heerlijk gegeten en uiteindelijk super relax uitgegaan.

Maar Noosa moesten we uiteindelijk helaas verlaten. We zijn met de bus vervolgens naar Rainbow Beach gegaan. Dat ligt ten Noorden van Noosa, een beetje op de grens waar het tropisch regenwoud begint. Vanuit hier konden we gemakkelijk naar Fraser Island. Helaas had het de eerste daagjes veel geregend, maar dat mocht de pret niet drukken. Met een groep van 30 mensen zijn we de 24e gewoon in 4weel drives naar het eiland gegaan.

Fraser Island is een plaats die bijna onaangetast is door mensen. Van de oorspronkelijke aberigonal bevolking leeft nog maar een kleine groep daar. Het eiland bevat het grootste meer dat uit puur regenwater bestaat ter wereld en heeft een heleboel fantastische plekken. We gingen dus overal heen in 4WD en sliepen in tenten. De kerstsfeer zat er natuurlijk niet echt in met dit weer, maar we kregen er gelukkig veel voor terug!

Komende dagen is Sydney aan de beurt en het gaat ongelofelijk gaaf worden met nieuwjaar:D. Ik zal wat foto's hier uploaden. Op facebook staan zelfs nog meer foto's. Neem daar ook nog maar even een kijkje als je het leuk vindt:).

Tot horens en prettig nieuwjaar iedereen!!!

Reacties

Reacties

Myriam Supicic

Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Tristan, ook van Laura en Rade!

Edgar

Hoi Tris, Hopelijk heb je het slaaptekort na het tropische avontuur weer een beetje opgevangen en weer wat reserve opgebouwd voor Sydney. Ik ben erg benieuwd naar de foto's en ga ook nog even op facebook kijken. Is het leuk om weer even in Brisbane te zijn?

Marianne

Ha Tristan,
Schitterende foto's, zowel op Facebook van jou als van Nina! Nu op naar Sydney, ook leuk om veel mensen terug te zien. Hoop dat het feest geweldig wordt. Het is een tijd met veel superlativen. Liefs, M.

Lars van Heel

Lieve tristan, ik wens je een gelukkig nieuwjaar toe, papa helpt me met het schrijven. Met kerst waren we bij tante Marianne en oom Edgar en ik heb de brandweerkazerne gekregen van lego. Ik mis jou heel erg maar we hebben leuk gespeeld met Eline, de groetjes van Lars

Thomas van Heel

Hoi lieve Tristan, een gelukkig nieuwjaar! Kerst was heel gezellig bij jullie thuis alleen mis ik jou wel heel erg! Ik heb de millennium falcon gekregen voor kerst en mijn kamer is nu helemaal af met Starwars! Liefs van Thomas

Mike van Heel

Hoi Tristan, Ik wens je een super gezellig nieuwjaar toe, met veel gezondheid. Wat was het leuk om je stem even te horen op eerste kerstdag toen je naar huis belde. Wat moet het allemaal super zijn daar in Australie. Sla alles goed op in je geheugen zodat je het echt nooit meer vergeet! Ik ben benieuwd om te horen hoe jij het nieuwe jaar gaat inluiden, en denk eraan als jij al in het nieuwe jaar zit, dan zitten wij nog in het oude jaar, gek om te horen.
Nogmaals de aller allerbeste wensen van ons alle drie, Mike, Thomas en Lars.

je zusje!

Hey
Ik ben een beetje laat, over anderhalf uur ben jij al een 2012er. Maar natuurlijk wens ik je een gelukkig nieuwjaar. Je foto's zijn super mooi, maar hoe heb je in vredes naam die gigantische burger weg gewerkt?? Volgens mij zat daar al het mogelijke eetbare voedsel op!! XD
Nog veel plezier met de duizenden kilo's vuurwerk!!
Xx Je zusje!!!

van Heel-Stavast

Hoi Tristan,
al je belevenissen gelezen. Geweldig.
Je foto's gezien, waarvan één met jou tussen drie vrienden. Ik had al eerder gemaild, maar er is mogelijk iets fout gegaan. Ik lees over spelletjes, waar ik geen jota van snap, maar jij vindt het erg gaaf.
Hoe waren de Kerstdagen voor je zo eindeloos ver van huis? Hoe vind je het duiken? Je hebt ontzettend veel beleefd. Je bent vast een stuk wijzer geworden na al die ervaringen. Wanneer vlieg je terug?
Nog veel fijne dagen gewenst. Oma Addy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!